Egy 30-as férfi kalandozásai a mindennapokban!

A klaviatúrán innen és túl...

A klaviatúrán innen és túl...

Egy doboznyi férfiasság...

Karácsony júliusban?

2016. július 17. - gabbara

Pér hete akadtam rá teljesen véletlenül a facebookon egy oldalra:  Men' Stuff . Az Ördög Pradát visel film óta, valahogy kényszeresen vonz a stuff szócska (megj.: aki látta a filmet érti, aki nem itt az eredeti nyelvű film részlet a "cuccokkal":) #alltimefavorite ), így most is berántott. Éljen a marketing. De ez más.

Miért is? Nagyon sok unboxing videót (megj.: kicsomagolós videók- első reakciókkal) láttam már a neten, ahol a lelkes vlogger a megrendelt vagy nyert dobozt nyitja ki a kamera előtt, és csodálkozik rá a benne található termékekre (kozmetikumok, kiegészítők, ruha...stb). Döntő többségében nők, és nőknek összeválogatott termékek dömpingje lepte el így a videómegosztókat. Idehaza is.

Ez a (varázs)doboz, ahogy a nevéből is látszik, kizárólag férfiaknak kedveskedik. TAPS. Itthon ilyet? Igen, és igen van létjogosultsága. Nekünk férfiaknak is szükségünk van a meglepetésekre (mondom ezt úgy, hogy nem vagyok az a meglepődős típus). 

No de vissza az elejére, szóval pár kattintást követően kiderült, hogy ha szerencsém van még megkaparinthatom az első ilyen időszak egyik dobozát. Némi üzenetváltás után (itt volt kis gubanc, de ez az én szerencsétlenségem), és a regisztrációt követően megnyílt a lehetőség. Rögtön meg is rendeltem 1 dobozt.

A regisztráció Neked is fontos lehet, hiszen ha lecsúsztál most, de később igény tartanál egy ilyen dobozra így könnyebben értesülhetsz a nyitott időszakról* a megadott e-mail címeden. *: 2-3 havonta, előre meghatározott időben lehetséges a rendelés. Ez az úgynevezett „nyitott időszak”.

img_9043.JPG

 

A doboz. A doboz tartalmáról, annyit lehet elöljáróban tudni, hogy biztosan tartalmaz 1-2 darab teljes kiszerelésű terméket és 4-5 darab utazó kiszerelést vagy mintát. Én alapból bírom a kis méretű dolgokat, valahogy a nagyon nagy dobozoktól herotom van. Többek között a doboz arc-, kéz-, test-, hajápolási termékek, parfümök, divat kiegészítők, életmód-, táplálkozás kiegészítők, divatkellékek, kedvezmények, kuponok bármelyikét rejtheti. 

A doboz, prémium minőségű termékeket tartalmaz, férfiaknak, és az ára is csekély figyelembe véve a fentieket, mindösszesen (futárköltséggel együtt): 5.430 Ft. / megj.: fizetni a futárnak lehet, a futár pontos, és jófej volt:)/

Szóval megrendeltem, elmentem "nyaralni", és mire visszaértem már meg is jött a futár a munkahelyemre. Minden flottul történt. Hazaértem, és az volt az első, hogy kibontottam. 

Az első, 2016. júniusi MS doboz tartalma:

img_8983.JPG

Mielőtt a tartalomról írnék, a külsőről. A doboz egy jó minőségű, masszív,  elegáns(fekete), egyszerű (de nagyszerű) tárolója volt a termékeknek. Nekem már ez bejött, és már most várja az új funkcióját a lakásban.

1. NAOBAY – ENERGETIZÁLÓ SZEMRÁNCKRÉM FÉRFIAKNAK, teljes kiszerelés (honlap)

img_8981.JPG

Elöljáróban csak annyit tudtam a márkáról, hogy természetes összetevőkből állítják elő termékeiket, melyek így megbízható forrásokból származnak. Nem mondom, hogy elsődleges szempont vásárlásaim során, de ki kell emelnem, amit a termék mellé kapott tájékoztatón is olvastam: a márka fontosnak tartja, hogy óvja a környezetet, és hisznek abban, hogy nincs szükség állatkísérletekre. Szóval, ha tudni akarod, hogy mit emelsz le a polcról, bátran válaszd a Naobay-t. A krém olyan összetevőkkel újítja meg a szem körüli érzékeny bőrt, mint a ginko biloba és goji kivonat, de tartalmaz nagy koncentrátumban borsmenta kivonatot is. Ezen kívül így 30 felé már én is észre észre veszem,de igen is kell valami a ráncok ellen. (sokat nevettem mindig is, ezért már meglátszik, főleg fáradt napok végén). Ebben is segít ez a krém. Első használatra bele szerettem, egy félelmem van csak, hogy elfogy (nagyon hamar). :) Úgy gondolom, nekünk férfiaknak is, akik a kompakt dolgok hívei vagyunk jobbára (1 krém mindenre effektus), kell valami amit a szemünk köré kenhetünk, óvva és ápolttá téve kinézetünk.

 2. TOUCHLAND KUB2GO, teljes kiszerelés (honlap)

img_8980.JPG

Nem ismertem a terméket, és a márkát. Így első utánakeresgélésemben az fogott meg, hogy "5 in 1" megoldást kínálnak, mindezt kompakt (mozgatható) méretben, és hosszú használatra.  Remek példával vezették le, hogy egy ilyen üvegcse 195 alkalomra nyújt tisztaságot, higiéniát, védelmet, ápolt érzést, jó illatot, és könnyű kezelhetőséget kezeink tekintetében. Gyorsan használható, csupán 2-3 permetezés a kézre, egy dörzsölés és kész. Használtam: villámgyorsan szívódik fel, kellemes menta illata volt (több változatban is elérhető), és nem hagyott maga után ragacsos érzést. Remek társam lesz, főleg így nyáron az utazások alkalmával. :)

3. ORGANIQUE NATURALS – POUR HOMME – borotválkozás utáni balzsam és arckrém (30 ml) (honlap)

img_8979.JPG

Ahogy a neve is mutatja, cél a természetes, szinte ősi alapanyagok spa élményé fokozása otthon. Ezt éreztem én is, amikor lecsavartam a kis kupakot Az az illat, leírhatatlan, komolyan, nagyon természetes, mintha egy esőerdőbe kerültem volna, az állag is selymes. Nagyon kényelmes, szintén nem ragacsos, jól szívódik, remek hidratáló az igénybe vett területeken és olyan érzésem volt, mintha valaki kis ujjakkal masszírozott volna az első használat után. Megnyugtatta az arcbőröm. 

4. ORGANIQUE NATURALS – POUR HOMME – sampon hidrolizált selyemmel és rozmaringgal, kis kiszerelés (50 ml)  (honlap)

img_8977.JPG

Használni nem használtam, mert tökéletes lesz nyaraláshoz (repülő kompatibilis). Így illatáról annyit, mint a másik hasonló a márkán belüli terméknél írtam, csoda. A rozmaring illat. Megvett :)

5. PAULA’S CHOICE – PC4MEN arclemosó, deluxe kiszerelés (30 ml)  (honlap)

img_8976.JPG

Szappanmentes (!) arclemosó. Én reggel, este használtam már amióta serdültem arclemosókat, különböző arctisztítókat. Próbáltam már micellás arctisztítókat, tej állagú termékeket, olajos bázisút, szóval van benne tapasztalatom. Utoljára a Garnier, és a régi kedvenc Men Expert családban találtam remek darabokat. A Paula's choice használata után nem éreztem semmi kellemetlenséget, friss üde érzés fogott el, nem volt irritáció. A bőröm üde lett. Még tesztelni fogom, nagy kiszerelésben is.

6. COCONUTOIL COSMETICS, intim masszázsolaj, sachet (5 ml) (honlap)

img_8982.JPG

Ehhez nem tudok, akarok sokat írni. Ahogy a termékhez kapott tájékoztató is mondja: "a többit a fantáziádra bízzuk". :) Tesztelni fogjuk, mert remek csúszást, kellemes illatot, és gyors felszívódást ígér. Remek kapcsolatépítő termék :)

És ez még nem minden. A különböző kiszerelésű termékek mellett egy csomó kupont is rejtett a doboz, így lehetőségem lesz (amivel élni is fogok), hogy még több organikus termékhez jussak 10, 15 vagy akár 20% kedvezménnyel. Hát nem remek?

A doboz abszolút megérte az árát, nyilván utánanéztem, és tényleg megérte. 

Ha férfiként karácsonyi élményre vágysz így jóval a valós ideje előtt ne habozz. Ha nőként valami szuper ajándékot keresel a párodnak, amiből még akár te is el el csenhetsz egy két darabot, akkor hajrá. Minden információ a http://mensstuff.hu oldalon. instagram: #menstuffbox #mensstuffhungary

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabbara.blog.hu/api/trackback/id/tr728896964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása