Egy 30-as férfi kalandozásai a mindennapokban!

A klaviatúrán innen és túl...

A klaviatúrán innen és túl...

#1 A hét kedvencei

2016. július 19. - gabbara

Úgy gondoltam, hogy legyen egy ilyen rovat is. Ennek aprópója, hogy beugrottam, ismét :) a Müllerbe.

Nekem a munkahelyemhez roppant közel a Corvin Plaza I. emeletén található Müller üzlete található. Régóta nagy kedvencem a hely, és maga a franchise is, mert bőséges kínálat mellett remek akciókkal találkozok szinten minden héten.

A hét kedvenceit így most megint szuper áron tudtam beszerezni.

Tusfürdők. No igen, ez a gyengénk otthon. Mindenféle színben, illatban, formában, és kiszerelésben jöhet. Általában 4-5 kerül a kosaramba, egyrészt mert telhetetlen vagyok, másrészt ha jó ára van, és amúgy is rohamosan "faljuk" őket, legyen tartalék. Főleg nyáron :)

Nos a kedvencek eddig is a Palmolive, és Fa termékek voltak fürdés/zuhanyzás terén.

Azt már megfigyeltem, hogy havonta jön a "395-ös akciózás".

2.JPG 

Én így hívom, amikor e két márka termékeit (tusfürdő) 395 forintért van szerencsénk megkaparintani.

Már univerzális (férfi/nő), PH semleges és bőrbarát termékek közül válogathatunk. Ez a mostani illat az, ami azonnal megfogott, ahogy megszagoltam (én mindig felnyitom, ez íratlan szabály vásárlás előtt). Csábító kókusz és gyömbéres-narancs illatok, amikkel korábban nem futottam még össze.

Mindkét illat nagyon nyárias, könnyű és ha a polc mellett megismert "ismerőstől" kapott információ igaznak bizonyul, nagyon tartós illat is. Kellemes, frissítő, üdítő illatok. Szuper találat, rögtön rá is repültem.

Van még otthon szintén egy csomó Palmolive termék is (kókusz, olivaolaj és gyengéden radírozó tusfürdő Holt-tengeri ásványokkal, Aloe Vera és vízi menta kivonattal). No utóbbi az évszak kedvenc nálam eddig, és anno szintén akcióban szereztem be.

3.JPG

Ezek után, már alig várom, hogy kipróbálhassam az új szerzeményeket.

Ha tehetitek ugorjatok be valamelyik Müller üzletbe, hiszen fentieken túl más nyári akciókkal is találkozhattok most. Sőt, a vásárláskor kapott blokk egyben egy kupon is a kvöetkező vásárlásodhoz (mely a vásárlás végösszegéből számított 3%-os kedvezményt ad)

Tipp: a Merci csoki pl 1090 Ft-os áron kapható, ami máshol 1200-1600 között mozog.

4.JPG 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabbara.blog.hu/api/trackback/id/tr408901046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása